Försändelsepolicy
Når du har afgivet din ordre inden kl. 17:00 (GMT+01:00), har vi en behandlingstid på 1-2 dage til omhyggeligt at pakke og klargøre dine varer til afsendelse.
Her finder du en detaljeret oversigt over de gennemsnitlige leveringstider pr. sted, efter at ordren er blevet behandlet:
- Danmark > 4-6 arbejdsdage.
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer, så du kan spore din pakke. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din forsendelse, så tøv ikke med at kontakte vores dedikerede kundeserviceteam på info@modahus.dk, som med glæde vil hjælpe dig.
Defekt og/eller forkert produkt?
Hvor er det irriterende! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten, eller at det forkerte produkt bliver leveret. Derfor leverer vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke refundere pengene. Ankommer den defekt anden gang? Så refunderer vi din fulde købspris.
Mistet pakke / returneret pakke?
Hvis en pakke bliver væk eller ikke bliver leveret på grund af en logistisk årsag, sender vi altid en ny pakke, før vi går videre med vores refunderings- og returpolitik.
Levering, når du ikke er hjemme eller på posthuset
Hvis en pakke leveres til døren eller afleveres på et posthus, har Modahus afholdt omkostningerne til levering af pakken. Hvis pakken ikke modtages eller ikke afhentes på posthuset, går den automatisk tilbage til leverandøren, og vi har ret til at trække 15 euro fra det beløb, du modtager i retur.
Annullering af afgivne ordrer
Vores ordrer stoppes øjeblikkeligt i behandlingen, og annullering er derfor desværre ikke mulig.
Her finder du en detaljeret oversigt over de gennemsnitlige leveringstider pr. sted, efter at ordren er blevet behandlet:
- Danmark > 4-6 arbejdsdage.
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer, så du kan spore din pakke. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din forsendelse, så tøv ikke med at kontakte vores dedikerede kundeserviceteam på info@modahus.dk, som med glæde vil hjælpe dig.
Defekt og/eller forkert produkt?
Hvor er det irriterende! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten, eller at det forkerte produkt bliver leveret. Derfor leverer vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke refundere pengene. Ankommer den defekt anden gang? Så refunderer vi din fulde købspris.
Mistet pakke / returneret pakke?
Hvis en pakke bliver væk eller ikke bliver leveret på grund af en logistisk årsag, sender vi altid en ny pakke, før vi går videre med vores refunderings- og returpolitik.
Levering, når du ikke er hjemme eller på posthuset
Hvis en pakke leveres til døren eller afleveres på et posthus, har Modahus afholdt omkostningerne til levering af pakken. Hvis pakken ikke modtages eller ikke afhentes på posthuset, går den automatisk tilbage til leverandøren, og vi har ret til at trække 15 euro fra det beløb, du modtager i retur.
Annullering af afgivne ordrer
Vores ordrer stoppes øjeblikkeligt i behandlingen, og annullering er derfor desværre ikke mulig.